
Gent de Sabadell: Una trobada amb el pensament de Montse Barderi al Gremi de Fabricants
Aquesta setmana, a Gent de Sabadell, ens endinsem en l’univers d’una de les intel·lectuals més destacades de casa nostra. En Manolo Garrido conversa amb l’escriptora i filòsofa Montse Barderi, en una trobada on la paraula i la reflexió prenen tot el protagonisme.
El valor de la paraula al cor de la ciutat
L’escenari no podria ser més adequat: el Gremi de Fabricants. Entre les parets d’una institució que és història viva de Sabadell, la Montse Barderi ens regala una lliçó de vida, literatura i filosofia. En aquesta nova edició de Gent de Sabadell, explorem com el pensament crític i la creació literària com eines essencials per entendre el present.
La Montse, amb la seva claredat habitual, ens parla del seu ofici, de les seves arrels i de la necessitat de mirar el món amb una sensibilitat humanista. Una d’aquelles entrevistes pausades que conviden a l’espectador a aturar el rellotge i escoltar.
Cita amb el #sabadellenquisme
Com cada setmana, el programa posa el focus en les persones que fan gran Sabadell. Us convidem a gaudir d’aquesta estona de televisió feta amb el cor i amb el segell inconfusible de la nostra gent.
- Programa: Gent de Sabadell amb Manolo Garrido.
- Emissió: Dijous a les 22:00h.
- Canal: TV Sabadell Vallès.
- Amb la col·laboració de: Transports Urbans de Sabadell (TUS).
Podeu veure l’entrevista completa aquí mateix:
